Sunday, September 25, 2016

Forex Trading Stelsels Met % Wen Persentasie

Forex Trading stelsels met 99,97% wen koers? Forex Trading stelsels met 99,97% wen koers? Wat is die sin van op soek na so 'n stelsel? Enige besigheid het uitgawes, verliese handel besigheid uitgawes, nie iets negatiefs of te bang wees. IMO, moet handelaar kyk vir optimale aandele kurwe, nie alleen die wen koers. Daar is niks verkeerd met dat, asseblief verstaan ​​die punt hier. Ons is almal op soek na dieselfde. Die punt hier is dat 99,97% wen koers, dit is moeilik om te glo. As jy my meer as 90% wen persentasie vertel, ten spyte dat dit nog steeds moeilik om te glo kan wees, glo ek dit, my handel metode werk tat manier maar ek kan jou nie vertel 99,97%. In elk geval, 'n klomp mense hier sal jy net sê dat dit nie moontlik is omdat die meeste van hulle is nie ware handelaars, die meeste van hulle gebruik net demo rekeninge en die meeste van hulle is net probeer om te wys dat hulle die besigheid te leer ken. Ek is seker daar dalk 'n baie metodes met 'n wen-koers meer as 90%, die meeste van hulle kan gebruik word met 'n EA wees. Daar is nothin verkeerde. __________________ Die meeste mense dont wil die waarheid te weet, want hulle is bang hulle droom sal vernietig word.


No comments:

Post a Comment