Thursday, September 22, 2016

My Investment Diversifikasie Strategie Met 'N Enkele Aandeel

My Investment Diversifikasie strategie met 'n enkele Aandeel Wanneer belê, almal dink Theyre Right! As jy enige van die finansiële nuus kanale te kyk of praat met enige van die mense wat die beste in die finansiële wêreld word beskou as een van die eerste dinge wat jy sal vind is dat almal het 'n mening en almal voel dat hulle weg is die beste manier . Ek glo dat die werklikheid is baie anders. Terwyl jy 'n klomp mense wat duidelik nie goed doen sal kry, sal jy ook 'n baie beleggers wat doen dit reg, maar wat met behulp van verskillende benaderings. Terwyl daar is 'n baie menings, kan ek dink aan ten minste een waarheid wat geen omstredenheid het: Gebruik enige wetlike beleggingstrategie jy wil, maar die doel van die spel is om geld te maak en dit is hoe jy sukses te bepaal. Wat vir jou werk nie noodwendig werk vir ander, maar op die ou end wat tel is dat jy eintlik jou geld te laat groei met jou benadering. In die wêreld van 'n belegging, hoeveel wins jy maak is wat saak maak (net so lank as die middel tot jou sukses is wettige). Kokende Down My Stock Belegging strategieë in 2 Reëls ID graag met julle deel hoe ek dit doen my eie te belê; my strategieë pretty much gewortel op die basiese beginsels van 'n lang termyn belegging wat baie (indien nie die meeste) beleggers voorstaan: Reël # 1: Belê met jou finansiële doelwitte in gedagte. Eerstens wil ek sê dat ek 'n voltydse werk buite die finansiële wêreld, sodat Im een ​​van talle voorraad belê amateurs wat geniet wat deelneem aan die aandelemark aan die kant. My primêre doel vir belegging is om my aftrede portefeulje op te bou. Ek is nie op soek na 'n private straler of 'n seiljag in 'n paar jaar te koop nie Ek is op soek na 'n dag 'n voltydse belegger (ten minste, nie altyd gou). My strategieë sentreer rondom wie ek is en wat my doelwitte is. Onder die talle voorraad belê wenke wat daar buite is, toe te pas hierdie een eerste: weet wie jy is en waarom jy belê. Dit lyk nie asof dit belangrik sou wees, maar ek kan jou verseker dat dit. Dit sal die manier waarop jy belê verander. Reël # 2: Diversifikasie reëls! As jy kon sien hoe ek belê, kan jy eintlik dink dat ek té konserwatief met my portefeulje, en sou jy gedeeltelik korrek met hierdie aanname wees. Die eerste ding wat ek doen is verdeel my geld. Ter wille van maklike getalle, kom ons aanvaar dat my portefeulje $ 10,000. (Het jy nie moeg van lees die artikels wat jy gee al die beste-beurs wenke en beleggingsadvies vir die bestuur van jou $ 10000000 dollar?) Dikwels wanneer ek help iemand 'n nuwe portefeulje, ons begin met 'n stuk papier waarop ek trek 5 sirkels. Dit is hier waar my 8220; eiland theory8221; vandaan kom. My $ 10,000 moet verdeel word in stukke. Verskoon die analogie maar Im gaan om dit te beskryf as sodanig: dink aan die stukke as 5 verskillende eilande (of emmers) wat ver van mekaar is, maar in dieselfde oseaan. As 'n orkaan kom deur en skadevergoeding een eiland, die ander eilande is fyn. Natuurlik, want hulle is in dieselfde oseaan, hulle sal almal mekaar beïnvloed ten minste 'n bietjie. So dit is net basies verskillende voorraad sektore of bateklasse, afhangende van hoe jy besluit om te diversifiseer. Elke eiland (of diversifikasie emmer) het anders as die ander te wees. My eiland teorie is eenvoudig 'n analogie vir voorraad diversifikasie in die belegging wêreld. Ons moet almal diversifiseer, want sy noodsaaklik om die bestuur van ons belegging risiko. Dit is die belangrikste belegging strategie wat ek volg. Moenie skryf om inligting wat sê dat jy nie nodig het om te diversifiseer, want dit is noodsaaklik vir die beskerming van jou bates. So laat ons neem ons $ 10,000 en verdeel dit in vyf dele. Elkeen van ons eilande gaan $ 2,000 het. Ons het nie 'n presiese met ons getalle te wees, maar ons moet naby wees: binne $ 100 is my algemene reël. Jy kan nie uit een eiland na die ander te help. Volgende, elke eiland het verskillende te kyk. Een eiland kan nie bestaan ​​uit rekenaar voorrade en ander eiland bestaan ​​uit Telecom aandele. Dit is alles tegnologie-aandele en net een eiland kan gebaseer wees om tegnologie. Om te begin, die opstel van jou eilande en haal 'n paar van die beste aandele wat pas in hierdie stelle. So wat aandele moet jy sit in watter groepe? Om dit uit te werk, moet jy sal lees en leer oor aandelemark tegniese ontleding vs fundamentele analise. en moenie bang wees om raad iemand anders se gebruik as 'n manier om te back-up wat jy dink nie. Maar moenie te volg iemand blindelings óf jy moet weet waarom jy die eienaar van 'n voorraad. toelaat nou my in besonderhede te gaan en te bespreek hoe ek bou my 8220; islands8221; (Of emmers), en om te praat oor wat anders is betrokke by die samestelling van 'n beleggingsportefeulje wat geskik is vir die deeltydse belegger. DIY gediversifiseerde portefeulje Voorbeeld Gebruik individuele aandele Soos reeds genoem, goed benut $ 10,000 tot enkele aandele verteenwoordig verskillende sektore te koop. Hoe moet ons met iemand te deel die $ 10,000 oor die verskillende belegging 8220; islands8221 ;? Na aanleiding van my konkrete voorbeeld wat die basiese idee agter my individuele voorraad portefeulje wat Ive gebou met 'n goeie bedrag van denke, sorg en navorsing toon. Die volgende illustrasie toon hoe $ 10,000 is verdeel in vyf $ 2,000 gedeeltes: Island 1 Die finansiële aandele: Met slegs $ 2000 te gebruik, sal jy net genoeg fondse om een ​​of twee aandele te koop in hierdie sektor. 'N Paar voorbeelde om te oorweeg is JP Morgan Chase, die Bank van Amerika of Goldman Sachs (onthou om elke aandele onderliggende waarde te hersien). Island 2 Die tegnologie-aandele: Check uit Apple, Google, Hewlett Packard. Island 3 Die Gesondheidsorg Voorrade: Kyk na Abbott Labs, Johnson en Johnson, Gílead. Island 4 Die Energie Aandeel: 'n Paar voorbeelde is Chevron, BP. Island 5 Die hoër risiko Voorrade: Dit kan 'n goeie idee wees om die voorraad te neem van 'n klein, opkomende maatskappy in jou portefeulje. So basies, dis die soort diversifikasie ek doen, in 'n neutedop. Baie mense bereik goeie resultate deur eenvoudig te belê in indeksfondse of 'n teikendatum onderlinge fonds. Maar ek verkies om op hierdie manier te diversifiseer, deur ten volle beheer van my portefeulje en pluk my eie aandele. Let daarop dat hierdie is net 'n hipotetiese ingestel. Om eerlik te wees, hierdie voorbeeld is nogal eenvoudig omdat die ware voordele van diversifikasie is die beste voldoen deur middel van beleggings wat as ongekorreleerd as moontlik is. Dus, terwyl sy 'n goeie idee om te diversifiseer tussen voorraad sektore, kan jy maklik bereik hierdie tipe diversifikasie deur die aankoop van 'n indeksfonds of algemene onderlinge fonds. Maar vir 'n beter diversifikasie, moet jy eintlik koop onderlinge fondse wat verskillende bateklasse (bv 'n vee fonds vs 'n vreemde voorraad fonds vs 'n effektefonds en 'n paar kontant) verteenwoordig. Geskep 27 Augustus 2009. Opdateer April 12, 2012. Kopiereg © 2012 Die Digerati Life. Alle regte voorbehou. Gekategoriseer onder: Belegging Soos hierdie artikel? Skryf in!


No comments:

Post a Comment