Friday, September 30, 2016

Forex Trading Wenke - Strategieë Vir Beginners

Sentrale Bank Ingryping in forex - (Dit kan jou rekening ruïneer in slegs 'n paar minute) Sentrale bank ingryping in GBP / CHF grafiek Kan ek identifiseer hierdie uitvind voor dit gebeur? Dit is regtig moeilik om die presiese tyd vertel dat dit gebeur, maar jy kan 'n idee of 'n ingryping is geneig om te gebeur of nie deur die bestudering van die menings van die sentrale banke oor hul geldeenhede en rentekoerse te kry. As die rentekoerse verminder hulle wil hul geldeenheid te verswak of hul ekonomie is om af te gaan. Soms moet jy bewus wees van die mark gerugte oor hierdie intervensies. Dit is egter nie so maklik om hierdie groot bewegings te vang. Ek gebruik nie 'n stop verlies, maar ek monitor my ambagte altyd so ek my handel kan toemaak as dit gaan om die teenoorgestelde rigting so hoekom dit moeilik is om dit hier te doen om my rekening te voorkom van 'n skielike onverwagte ingryping? Stygende driehoeke 1 Belangrik - U sually die breakouts van hierdie stygende driehoeke voorkom om die onderstebo meeste van die tyd. As gevolg van hierdie rede en as dit 'n uptrend dit is beter om te gaan net vir koop bestellings (gaan lank). T aak ambagte nadat prys ontmoet die dinamiese support lyn ondersteun word ten minste 3 keer. (Na die maak van ten minste 3 hoër laagtepunte). Ek t is beter om jou te neem wins teiken plaas net onder sowat 5 pitte uit die weerstand lyn want soms kan prys nie presies kom om die weerstand. S ometimes prys gaan n paar pitte bo uit die weerstand en dit is normaal en jy moet nie dink dit as 'n tempo.


No comments:

Post a Comment