Tuesday, September 27, 2016

Live Updates Met Charts ( Mees Onlangs Verander Aandele )

Live updates met Charts (mees onlangs gewaarsku aandele) Sien ons gratis aandele te lys vir aktiewe en / of swaai handelaars onder kyk op aandele opstel (regop) dat ons glo sal waarskynlik binnekort breek. Ons Gratis voorraad optel word daagliks opgedateer met kaarte. Sien meer oor wanneer om te koop en te verkoop onder hierdie aandele. Jy kan ook ons ​​oproepe (ambagte LIVE gepos in chat) deur pro handelaars, beide lang en kort posisies met behulp van gewone aandele en / of opsies. NUGT - Posisie Geslote + 5.6% UVXY - Posisie Geslote + 4,1% RPD - Posisie gesluit + 15.9% + 6.1% ARWR - Posisie gesluit + 4.8% + 0.0% SVXY - Posisie gesluit -3,6% DTEA - Posisie Geslote + 5.6% LiveTradePro Navigation LIVE Handel Pro / Onderwys As 'n handelaar weet jy dat tydsberekening is alles. My waarskuwings is LIVE gestuur via e-pos en / of ons live handel kamer saam met spesifieke opleiding op hoe om elke pick handel, plus jy kan kry help op ander voorrade wat jy kan handel. En as jy al ooit te doen het 'n vraag, ek is net 'n e-pos of telefoonoproep ver. Stop mors tyd probeer om uit te vind wat aandele is ingestel om te loop en aan die raai wanneer om te koop, toe te voeg tot 'n posisie; 'n verlies of wanneer te sluit in winste te neem. Probeer my dienste vandag gratis. Hoekom Handel alleen? Handelaars is besig om te vang op dat ek nie funksioneer soos so baie ander handel kamers en / of skanderings steek via e-pos en ander stelsels wat uitgesteek baie ENKELE simbole te weet dat ten minste een of twee sal aanloop, net om lyk goed! In plaas daarvan het ek 'n duidelike, bondige plan dat enigiemand in die kamer (of per e-pos) kan volg. Ek fokus op 'n paar belangrike aandele wat die opstel en dan stuur 'n LIVE Alert alleen wanneer ek glo dat die waarskynlikheid hoog, met 'n minimale afwaartse risiko op die handel en beduidende opwaartse potensiaal. Premium voorraad optel SLEGS, saam met my persoonlike hulp om jou deur elke stap van die pad. Dit is werklik die fokus en konsekwentheid van wenners wat ons uniek anders maak en die waarskynlikheid vir jou sukses al hoe meer gunstig. Ek het dit 'n lang tyd gedoen en weet dat baie handelaars sukkel ondanks hoe goed die oproepe is hier. Ek het baie handelaars gehelp teen geen koste lank voor ek ooit gedink om dit te doen as 'n besigheid. Maar die meeste wag totdat hulle byna tot op die punt dat hy in 'n kritieke toestand voor vra. In hierdie besigheid is dit die beste om dinge reg te maak voordat hulle ver weg. So asseblief, as jy hulp nodig het, kontak my


No comments:

Post a Comment