Tuesday, October 11, 2016

Groot - Opsie Handel Kursus By Hyderabad

Groot-opsie handel kursus by Hyderabad Groot-opsie handel kursus by Hyderabad opsie handel Let leer dit by Hyderabad. Laat Ons sien 'n advertensie in die koerant soos hierdie Hier is 2 verdien - Maak jou daaglikse 5000 rupees winste in termynkontrakte en opsies handel met behulp van hoogs winsgewende strategieë. 3 dag kursus by S R Nagar. Fooie net 2000 / - insluitend materiaal. My vriend noem my en vertel me - hier sien jy kan daagliks maak 5000 of Rs110,000 'n maand of 13.2 LAKS 'n jaar met behulp van Fiorentino handel. Stelsel kos net 2000 en 3 dae verloop. Wil jy saam met my? Ek het hom gevra Net antwoord my hierdie eenvoudige vrae. Het jy al gesien IEMAND MAAK RS 1.10 LAK IN 'n maand? My vriend het gesê No - nie so ver. Steeds op soek. Veronderstel as jy hierdie man en as jy R kan verdien 1.10laks per maand met 'n skamele hoofstad, in daardie geval, sal jy adverteer elke 3 dae of 5thday in koerant? En sou jy ook al bereid is om jou stelsel wat kan maak dat jy net carodpati vir 'n wegwerp prys verkoop word? Gedink INDIEN DIT GUY verhandel sedert 7 jaar, sal daarby ryk is met byna R 1 Crore of selfs 2 croreswith sy yslike profits. and Hy sou nooit deel met sy geheime van die saak. Hy het 'n rukkie stil. Toe het hy geantwoord, Eerlik ek gewoond glad adverteer, Selfs as ek was desperaat, ek gewoond doen dit dikwels Laaste maar nie die minste nie, ek sal nie verkoop my stelsel publiek. tweede vraag Markte, Fiorentino markte, meer so is baie wisselvallig en hoogs riskant. Die risiko is so hoog dat handelaars verloor 20000-5000 maak, weet jy hierdie feit? Om R 1.10 LAKS per maand te maak, het jy waarskynlik gewoond te oorleef in die markte tot aan die einde van die maand met jou Magere 20k of 30k kapitaal. Het jy hierdie naakte waarheid verstaan? Hy said - ek my R 2 LAKS in opsie mark en nie in staat om selfs 20k 'n maand sonder pomp ekstra kapitaal verloor. Ek sien die waarheid deur my eie ervaring. Ons is toe na my mentor wat bewys dat ons dit net nie moontlik met 'n kaal 3 dag helfte kennis. Hy het 'n stelsel. Dit maak geld. Maar ons ouens kan nie geld maak daarmee terwyl ons mentor kon, as hy ons gewys bewyse van sy lewe ambagte aangeteken in detail. Hy said - wat jy nodig het om sekere basiese vaardighede te ontwikkel voordat jy geld kan maak in Fiorentino markte. Hier is die boek, hier is die stelsels Hier is die gereedskap lees 3 dae en dan uit te voer 'n hart operasie. Kan jy dit doen? Ons ouens gerugsteun af. As dit so eenvoudig soos dit was, sou daar 'n hartchirurg een 'n straat wees. Trading is soortgelyk. Dit moet jare, indien nie maande om dinge te bemeester in Fiorentino. En daar is geen kortpaaie. Bowenal, net 'n stelsel kan nie help om dit te doen.


No comments:

Post a Comment