Monday, October 10, 2016

Hoe Om Dit Te Maak Op Gaia Online

Saterdag, November 13, 2010 'N vinnige gids tot die maak van dit op Gaia Is jy nuut nie, maar nuuskierig oor hoe jy genoeg goud kan verdien om daardie item wat jy wil bekostig? Ek sal nie daarin gaan in detail, maar hier is 'n paar basiese stappe wat jy kan help. Wanneer jy begin, daar is baie maniere om 'n goeie deal van goud maak: - Moenie die beginner soeke Dit kry jy 'n goeie bedrag van goud om te begin met en 'n paar items te. Jy kan dit te verkoop later as jy dit nie hou van hulle. - Daily Kans: Dit gee 'n totaal van goud en 'n paar items elke dag. Alhoewel sy gewoonlik rommel, soms kry jy items wat jy eintlik kan gebruik of te verkoop vir goud. Tot sover, Ive gekry soveel as 250g van 'n kliek op die Daily Kans. - Speel speletjies Puzzles gee 'n goeie deel van die geld, veral vir die harder raaisels. - Post, Kommentaar, Maak joernaalinskrywings, Pollwhore ek maak ongeveer 1000g per dag net uit plaas rond in die forums, navigeer, stem op stembusse, maak joernaalinskrywings, en kommentaar te lewer oor profiele. In net 10-12 dae om dit te doen, sou ek genoeg om 'n verseëlde brief van die huidige maand koop sonder om my eie geld. Razz - Verkoop jou ongewenste items As jy hoef nie 'n vending of handel nog slaag, kan jy verkoop 'n paar van jou ongewenste items wat uit die daaglikse kans in die winkels. Oor die algemeen, hulle gaan vir minder as die koste. Maar wanneer jy 1500g vir beide 'n vending en handel slaag, kan jy begin met die verkoop en handel jou items vir meer goud. 3 - As jy kan, koop verseël letters Sommige mense finansier hul hele Gaia rekeninge deur die koop verseël briewe vir $ 2,50 VSA elk. Maar ek sou nie hierdie adviseren as jy nie die kontant om jouself te spaar het, of jou ouers is nie OK daarmee. Ek dont befonds my rekening met hierdie, maar ek gewoonlik koop twee per maand met my eie geld. Items gaan dikwels in die moeite werd om met verloop van tyd, en is 'n goeie belegging. Plus, hulle is verslawend en pret te samel! - Stel 'n soeke draad. As Theres 'n item wat jy questing vir, die opstel van 'n draad vir dit. Moenie smeek en pleit. In plaas daarvan, plaas 'n skakel in jou profiel. - Neem deel aan tombola, geskenke, en wedstryde Dit is 'n goeie manier om wou items en goud verdien. Alhoewel daar 'n goeie deel van die kompetisie. Ek kyk vir geskenke wat items wat ek wil sluit, en ek ook deelneem aan Art Wedstrijden. - Stel 'n winkel of 'n veiling Dit is na my mening, die beste manier om goud te maak. Ek gaan in die kunswinkel proses meer in 'n latere post. Maar dit is hoe ek finansier my Gaia rekening, terwyl dit ook besig om 'n paar ervaring en gee my 'n kans om nuwe tegnieke te beoefen. - Vend (koop laag, verkoop hoog) Sodra jy rofweg 10-30k verdien uit die gebruik van die bogenoemde metodes wat jy kan begin vending deur die koop van maandelikse collectible items vir goedkoop en dan verkoop hulle vir hoër. As jy hoef nie enige bemarkbare talente, dit is die beste manier om rykdom te maak in 'n kort tyd. Maniere nie om goud en items te kry - Die koop van goud vir die regte geld Moenie ander webwerwe nie gebruik om goud te koop. Dit is teen die TOS en kan kry wat jy verban. Jy kan koop Gaia Kontant maandelikse versamelstukke of items in die winkels te koop vir jou avatar egter. - Hacking, Bestoking, waarin jy om wagwoorde Weereens, 'n ander bannable oortreding. Dont steel van diegene wat vir hul geld te werk. Dit wys net luiheid en 'n gebrek aan respek vir ander en jouself. - Ongevraagde Begging Gaians haat bedelaars. Hoe meer jy smeek en ergernis, hoe minder waarskynlik is ons aan ons goud en items weg te gee. Daar is baie mense daar buite wat donate8230; maar daar is maniere om te gaan oor die manier waarop 'n skenking taktvol: a. Wees goedgesind, beleefd, en geletterd. Nice en intelligente mense is 'n rariteit op Gaia. Daarom sal jy meer geneig om te kry 'n skenking wees. Seker sy meer werk om te tik jou woorde, maar dit gaan 'n lang pad. b. Noem slordig, of bring 'n soeke wanneer die bespreking vereis nie. Dit vereis 'n bietjie van takt, maar Ive eintlik gekry items wat ek wil op hierdie manier. c. As iemand tydens 'n bespreking hierbo navrae, kan jy dit stuur na jou skenking draad. Moenie net lukraak spam mense regs af die vlermuis. Ek doen dit net vir een persoon vra of ek vra ander al het hulle hul eie drade of gaste, en ons deel dit as 'n vorm van 'n netwerk. d. Wys belangstelling in wat ander wil ook. Dont selfgesentreerd wees. Selfs as jy regtig Arent wat belangstel in wat ander wil, voorgee. Razz Gewoonlik, ek am8230; maar sommige mense Arent. Maar jy kan ten minste sit 'n baie goeie fasade wat jy doen in werklikheid, sorg. Probeer om hulle te help om 'n bietjie. Jy mag dalk verbaas om te sien die guns teruggekeer verskeie vou in ruil later deur hulle of ander vreemdeling.


No comments:

Post a Comment