Monday, October 3, 2016

Logiese Forex Skraping - Trading

Asiatiese Sessie Kopvel Ek handel selde die Asiatiese sessie. Sy gewoonlik te stadig, en dikwels te wisselvallig vir my smaak. Maar, vir baie mense, sy hul enigste tyd wat hulle kan konsekwent te vind om handel te dryf en kopvel forex8230; en dis net mooi! Jy moet net 'n bietjie meer handel pasiënt gedurende die Asiatiese sessie as jy doen gedurende Londen of New York handel tye. So, ek het uitgegaan vir ete. Toe ek in die deur, het ek hierdie opstelling vorming. Daar was in 'n interessante patroon wat oor was gevorm 'n uur vroeër, en hierdie opstelling is bevestig dit. Saam met wat ek gesien het met die prys aksie, en die logiese Forex Indicators, dit lyk soos 'n semi-ordentlike waarskynlikheid handel. Uh Oh. Miskien te riskant? Dit was nie 'n hoë probability8230; en dit was tydens 'n 8220; stadige handel time8221; 8230; but8230; but8230; my verslawing is weereens 'n beroep. (Ek moet iets daaraan doen nie!) 8230; and8230; and8230; Ek is nie van plan om in staat wees om handel te dryf vir 'n paar days8230; Goedheid. Dit is 'n groot voorbeelde van wanneer dit nie om handel te dryf. Maar, hardkoppig me8230; ek het dit in elk geval. Miskien was ek gelukkig? Naaa8230; Im net handel probabilities8230; Ek is nie predicting8230; en een manier, kan ek leef met die outcome8230; Hier is die trade8230; die opstel en entry8230;


1 comment:

  1. If you are trying to generate an extra 100-200 pips per day then I recommend that you use Fast FX Profit.

    ReplyDelete