Wednesday, October 5, 2016

Minneapolis , Mn - Student Getuigskrifte

Minneapolis, MN - Student Getuigskrifte Lees wat ons studente sê: 4.8 sterre - wat gebaseer is op 67 resensies & Ldquo; Ons het baie tevrede met al ons klasse by OTA was. OTA het baie behulpsaam was om te sien dat ons al die moontlike klasse in tydens ons beskikbare tyd kon kry, aangesien ons leef in Thailand deel van die jaar. Ons het al vyf van die basiese klasse plus 'n paar hulp sessies en 'n Tweede eksamen van Forex het. Elke klas het ons begrip toegeneem en elke instrukteur het by ons vaardighede. . Ons kan nie genoeg oor hoe heerlik die instrukteurs gewees & rdquo sê; Craig Clark. November 2015 & Ldquo; Ek het geweet baie min oor beleggings, behalwe verlies in die aandelemark. Ek het nou 'n groot waardering vir OTA. Hul fasiliteit, onderrigtegnieke en instrukteurs was van die hoogste gehalte. Ek sou hierdie kursus aanbeveel vir diegene wat bereid is om in die tyd en energie om te sit om 'n suksesvolle handelaar & rdquo geword. Richard Sundby. Oktober 2015 & Ldquo; Die fasiliteit is baie mooi en up to date modern. Ek geniet saam met up to date toerusting en platforms & rdquo. Daniel Dray. Oktober 2015 & Ldquo; Uitstaande leerervaring, en pret, Ons het baie LOL oomblikke. Ryan Watkins is 'n uitstekende instrukteur en afrigter & rdquo!; John Reents. September 2015 & Ldquo; Ek het geneem ander dag handel klasse, niemand het meer professionele as hierdie een nie. Jy begin op die pad na jou pas, op jou helling, en het die ondersteuning so ver as jy wil gaan met jou handel. Kelly Boycks is een van die mees opregte instrukteurs wat ek ooit geken het. Hy het 'n duidelike gevoel van waar ons is op en kan verduidelik en te leer op 'n vlak wat ons kan verstaan ​​en weet ons het 'n helling hê. Ook 'n man wat weet regtig sy dinge, kan hy loop jy die pad nie net praat die praat & rdquo. Gary Johnson. September 2015 & Ldquo; Die kursusinhoud is veel meer gestruktureerd as wat ek verwag. Dit is baie opwindend wanneer jy die eerste keer begin om ambagte te boots met struktuur en dissipline, en dan kyk wat gebeur. Jy kan regtig sien die metodologie en jou eie dissipline by die werk & rdquo!; Shawn Pero. September 2015 & Ldquo; Wat sou 'n beter manier om te verseker en jou finansiële gesondheid te beheer as om kursusse wat nie net jou te leer hoe om 'n groter opbrengs op jou hard verdiende geld te kry, maar ook wys hoe ander soos finansiële adviseurs en makelaars invloed op jou lewe of jy daarvan hou of nie. Dit is die soort van kennis wat OTA impak. Dit is die lewe opleiding omdat jy meer oor die lewe deur jou finansies te leer & rdquo. Patrick Meniboon. Augustus 2015 & Ldquo; Dankie aan Tom en die span vir die gratis werkswinkel en marktydsberekening klas. Diegene items alleen werklik my oë oopgemaak om die moontlikhede van wat daar buite in terme van hoe die beleggings werk en hoe ek myself kan voed om voordeel te trek uit hierdie markte vir 'n lang termyn inkomste en groei rykdom & rdquo. Paul Melvin. Augustus 2015 & Ldquo; Die instrukteur was baie goed ingelig en hulpvaardig. Die klaskamer is state-of-the-art. Elke student is toegelaat om die volle ervaring van die handel met onmiddellike terugvoer kry. & Rdquo; Greg Michalak. Julie 2015 & Ldquo; In my handel kantoor by die huis, ek het die oorspronklike uitnodiging aan die eerste OTA seminaar geraamde op my muur. Ek het dit byna heeltemal geruk in die helfte en loop om dit weg te gooi, maar ek het dit nog 'n oogopslag en natuurlik besluit om die geleentheid te streef. Dit verstom my hoe naby ek aan die gooi van hierdie ongelooflike geleentheid weg gekom. OTA het my lewe verander, en ek sal altyd onthou dat geraamde uitnodiging op my muur om my te herinner hoe belangrik dit besluit het om in retrospek & rdquo. Marc Schlichting. Junie 2015 & Ldquo; Minnesota OTA is 'n top-notch skool om te leer hoe om handel te dryf. Hulle werklik omgee vir die sukses van die studente. Hulle bring in groot instrukteurs om jou te leer hoe om te wen in die markte en rdquo. Jack Thompson. mag 2015 & Ldquo; Dit klas open jou oë om die probleme met nie weet wat jy doen. Die foute in die vorige handel ervarings opgedaag het dadelik en my toegelaat om my metodes & rdquo regstel. Tim Lynch. mag 2015 & Ldquo; Buitengewone student liggaam; klaskamer was baie up to date. Julle almal [veral Monica] het die gawe van gasvryheid. Dit is ware en welkom. & Rdquo; Steve Slimak. April 2015 & Ldquo; Die Forex natuurlik het ek saam 'n wêreldklas-instrukteur met 'n nuwe fasiliteit OTA se vir 'n ervaring wat ek in staat wees om voort te bou op vir toekomstige welvaartskepping sal wees. Hierdie mense werk baie hard om 'n grondslag vir sukses en die belangrike netwerk van ondersteuning na die klaskamer onderrig voltooi & rdquo vestig. Scott Carlson. Maart 2015 & Ldquo; Online Trading Akademie het my oë oopgemaak om die moontlikhede van finansiële vryheid en hoe om 'n aktiewe handelaar in die mark kan help om my doelwitte te bereik. OTA is nie net 'n skool, maar 'n gemeenskap van mense met gemeenskaplike belange wat voortgaan om mekaar lank ondersteun nadat die klas gedoen word. Dankie vir die feit dat my hierdie geleentheid & rdquo. Tom Ginter. Februarie 2015 & Ldquo; Ek dank OTA vir die offers as 'n herhaling en hul outentieke ondersteuning om my te help suksesvol & rdquo wees; Larry Whitcomb. Februarie 2015 & Ldquo; Ek sal enige individu wat die bestuur van sy / haar eie aftree-rekening om hierdie kursus te neem aan te moedig. Dit het my oë oopgemaak vir moontlike beleggings en inkomste bronne wat gebruik kan word met self bestuur aftrede rekeninge wat ek was nie vertroud is met na meer as 40 jaar se ondervinding in die werk met die aandelemarkte en aftrede rekeninge & rdquo. Ted Victor. Januarie 2015 & Ldquo; Suksesvolle handel en finansiële belegging is 'n persoonlike reis, nie 'n eindbestemming. OTA het my gehelp my handel loopbaan van stapel te stuur Hulle is nuttig, ondersteunend en gebruikers gemeenskapsgebaseerde. Ek het terdeë geniet die opleidingsessies; die opvoedkundige instrukteurs en ondersteuningspersoneel is uitstekend. Ek sien uit na voortgesette leer, suksesvolle handel en 'n deurlopende OTA reis & rdquo. Ben Ryde. Januarie 2015 & Ldquo; Om in die nabyheid van die Akademie, en 'n gemeenskap om met na die voltooiing van die opleiding is van onskatbare waarde en rdquo.


No comments:

Post a Comment